PASTALAR etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
PASTALAR etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

28 Ekim, 2010

ÇATLAK KURABİYE

ADINI BEN KOYDUM BİŞEYLER KARIŞTIRIP YAPTIM VE ÇOK GÜZEL OLDU KIYIR KIYIR AĞIZDA DAĞILAN BİR KURABİYE
MALZEMELER:
2 YUMURTA
1 PAKET MARGARİN (ODA SICAKLIĞINDA ERİMİŞ)
1 ÇAY BARDAĞI ŞEKER
1 PAKET KABARTMA TOZU
1 PAKET VANİLYA
2 YEMEK KAŞIĞI TOZ FISTIK
2 YEMEK KAŞIĞI TOZ CEVİZ
ALDIĞI KADAR UN
HAZIRLANIŞI:FIRINI 180 DERECEYE OLACAK ŞEKİLDE AYARLIYOUZ SONRA HAMURA BAŞLIYORUZ.YUMURTA VE MARGARİNİ BİRBİRİNE YEDİRİYORUZ SONRA ŞEKERİ KATIP YİNE KARIŞTIRIYORUZ.SONRA UNU KATIYORUZ AZAR AZAR SONRA KABARTMA TOZU VANİLYA CEVİZ VE FISTIĞIDA KOYUP KARIŞTIRIYORUZ.CEVİZ BÜYÜKLÜĞÜNDE PARÇALAR KOPARIP YUVARLIYORUZ YAĞLI KAĞIT SERDİĞİMİZ TEPSİMİZE DİZİYORUZ VE ÖNCEDEN ISITILMIŞ FIRINDA 5-7 DK PİŞİRİYORUZ AFİYET OLSUN

08 Temmuz, 2010

fındıklı üzümlü kurabiye


Malzemeler:


1 paket LUNA margarin(oda sıcaklığı)


2 adet yumurta ( 1yumurta ve 1 yumurta sarısı)


5 yemek kaşığı tozşeker


1 paket kabartma tozu


1 paket vanilya


1.5-2 kupa un


2 avuç kuru üzüm


2 avuç parçalanmış Fındık


hazırlanışı= oda sıcaklığında margarin yumurtayla karıştırıp,sonra şekeri katıp yoğuruyoruz sonra sırasıyla un ve kabartma tozu ve vanilyayı katıp üzüm ve fındığı da katıp ,Margarinle yağladığımız tepsiye hamurumuzda ceviz büyüklüğünde parçalar alıp yuvarlıyoruz tepsimize diziyoruz daha önceden ısıttığımız fırında üstü pembeleşene kadar yaklaşık 20-25 dk pişiriyoruz .AFİYET OLSUN...